søndag 25. januar 2009

Fritid

Vi har som sagt mye fritid her i New York. Neste uke blir det mandagsskole på torsdag pga en eller annen fridag. Tror det er Martin Luther King Jr's day, men er ikke sikker. For oss som ikke har skole på mandag men på torsdag vil vi få en todagersuke. Jeg for min del skal kun ha skole på tirsdag og onsdag. Siden det er så mye "ferie" har 4 av gutta til tider omgjort stua til et LAN-party der det går i CS (Counter Strike). Dette er Håvard i kjent posisjon.
Anders Ekholdt har brukt mesteparten av fritiden enten på trening eller på rommet med en is i handa og Dexter på dataskjermen.
Jeg for min del ser lite på serier og spiller lite data, men bruker tiden til å høre på musikk, trene eller snakke med fruen og familien i Norge. - Erlend

6 kommentarer:

  1. Så fornuftig du er Erlend! :)

    SvarSlett
  2. Eg syns d e bra bruk av tiå di Erlend,stolte av deg;-) Eg e veldi glae for at du e godt tilgjengelige,hehe..... Syns dåkk har veldi mye fritid der borte eg,for et studieliv;-)

    SvarSlett
  3. Har dåkker det kjedelig da? :)

    SvarSlett
  4. Erlend fortjene med andre ord ein særdeles høythengende pris: "tilgjengelig-for-sine-kjære-selv-om-det-ligger-et-helt-atlanterhav-mellom" prisen. Good work Erlend! Håpe andre kan lære av dæ:-)
    birgit

    SvarSlett
  5. dette er kun snakk om prioritering...

    SvarSlett
  6. Vi har d ikke kjedeli nei. Hadde vi ikke hadd internett hadde d blidd litt kjedeli iblant, men vi klare oss fint =)

    SvarSlett