torsdag 12. februar 2009

Uken er over

Da var uken over for vår del. Neste gang noen skal på skolen er tirsdag kl 1815. Mandag er en helligdag så da trenger ikke Håvard stikke på skolen før onsdag og det samme gjelder Ola, mens vi andre 4 må på skolen på tirsdag. Siden skoleåret startet på en onsdag og det er helligdag på mandag blir det mandagsskole på onsdag. Det betyr at det for meg blir det en 2 dagers uke. Etter skolen i dag stakk vi innom Texas Arisona for å ta en øl. Det er et utested rett ved Pathen (undergrunnen mellom NY og NJ) i New Jersey. Der var det kongestemning selv om det var torsdag og musikken var akkurat som hjemme. Prisen for en øl var $2,5, så det kan fort bli en trend med en torsdagspils eller to. Det som har skjedd i uken med meg er at jeg fikk delvis ødelagt min PC pga slitasje så jeg kjøpte meg like godt en MacBook. Den er jeg fornøyd med til de andres fortvilelse siden jeg snakker "for mye" om den =) Til helgen får vi besøk av Pål og Hege som er venner av Kjensjord. De skal være her i en uke og neste torsdag får Ekholdt besøk, så det blir folksomt etter hvert. Det er koslig med besøk! - Erlend

2 kommentarer:

  1. Blir det bare en trend på torsdagene?? Slapt.. :p Hehe.. Bra dere får besøk! Ikke lenge til vi kommer og gjør NY utrygg, og ikke minst Texas Arisona!

    SvarSlett
  2. Vi som pionerer var jo der tre dager i uka... Nei så utrygt det ska bli;-)

    SvarSlett